flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З стану роботи із зверненнями громадян в Березанському районному суді за 2016 рік

25 січня 2017, 10:17

А Н А Л І З


стану  роботи із зверненнями громадян в Березанському районному суді

за   2016 рік

 

Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду громадян є Конституція України, а тому організація роботи зі зверненнями громадян в Березанському районному суді Миколаївської області організована відповідно до ст..40 Конституції України . Окрім того робота зі зверненнями громадян у суді ведеться  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, рекомендацій ТУ ДСА в Миколаївській  області.

            Так, протягом   2016 року до Березанського районного суду Миколаївської області  надійшло  1 звернення  :

 

            - 08.04.2016 р.  від  представника заявника  Цебеняка В.М. - Лебедіна Ю.І. надійшла скарга на неналежну організацію роботи суду  ( несвоєчасна видача копії ухвали по цивільній справі)    . Скарга визнана необґрунтованою .

             За аналогічний період  2015 р.  надійшло 3 звернення громадян . В порівнянні  з минулим періодом 2015 р. вбачається   зменшення кількості звернень громадян до суду.

Всі вимоги по веденню реєстраційно-контрольних карток по зверненню громадян, привласненню індексу зверненню виконуються повністю як і вимоги по оформленню провадження за скаргами, дотримання термінів розгляду та дачі  відповіді на звернення громадян .

               За звітний період часу відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» надійшло 12 запитів про надання інформації.

               Всі інформаційні запити отриманні в порядку визначеному вищевказаним законом розглянуто своєчасно, а саме протягом п’яти робочих днів.

                Інформаційних запитів, які розглянуті з порушенням строків немає.

                На оперативних нарадах звертається увага всіх працівників на необхідність дотримання правил трудової дисципліни при виконанні своїх службових обов’язків, при цьому наголошується на необхідності ввічливого спілкування з відвідувачами; на нарадах суддів звертається увага на необхідність вжиття додаткових заходів щодо виключення тяганини при розгляді справ, недопущення інших процесуальних порушень при розгляді кримінальних та цивільних справ, обмеження спілкування суддів з учасниками судового розгляду поза межами судового засідання;

               Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів судової влади, суд і надалі продовжуватиме вдосконалення  роботи з розгляду звернень громадян та  усуненню причин, що породжують скарги.    Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, реалізація законних прав та інтересів громадян постійно знаходяться під контролем голови суду та керівника апарату суду.

              За наслідками проведеного аналізу вважаю за необхідне обговорити результати роботи із зверненнями громадян у 2016 році на оперативній нараді працівників Березанського районного суду .

 

 Голова Березанського районного суду                     

 Миколаївської     області                                                                                                                                                               О.П.Старчеус